00,00
0 items
Geen producten in je winkelwagen.

Neem contact op

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Naam

Vraagje of advies?

Wij helpen je graag met vragen over onze producten of leveringen. We bieden persoonlijk advies voor elke situatie en omgeving.

Vul het contact formulier in en ontvang zo spoedig mogelijk een reactie.

Neem contact op

Vind ons

F.A.Q.

Misschien staat het antwoord op je vraag al in onze FAQ

Als je slot niet meer open gaat, volg dan deze stappen:

  1. Controleer eerst of je de juiste code of sleutel gebruikt. Het kan helpen om nogmaals zorgvuldig te controleren of de pincode of combinatie correct is ingevoerd.

  2. Probeer de sleutel of code opnieuw in te voeren. Soms kan een klein foutje, zoals een verdraaide cijfercombinatie, ervoor zorgen dat het slot niet opent.

  3. Raadpleeg de gebruikershandleiding. Als je zeker weet dat het niet een klein foutje is en je hebt de juiste code/sleutel hebt staat in de handleiding van je slot specifieke instructies voor het openen van het slot.

  4. Neem contact op met onze klantenservice. Als het slot nog steeds niet open gaat, staan wij voor je klaar om je verder te helpen. Zorg ervoor dat je de specificaties van je slot bij de hand hebt wanneer je contact opneemt.

  1. Raadpleeg de gebruikershandleiding. In de handleiding van je slot staan specifieke instructies voor het gebruik en beheer van het slot. Handleiding kwijt? Check de productpagina’s!

  2. Neem contact op met onze klantenservice. Kom je er niet uit? We staan voor je klaar. Zorg ervoor dat je de specificaties van je bestelling of slot bij de hand hebt wanneer je contact opneemt.

Voor vochtige omgevingen raden wij HPL-lockerkasten aan in combinatie met roestvrijstalen of waterbestendige sloten (IP65). Deze zijn bestand tegen hoge luchtvochtigheid en zorgen voor een veilige en gebruiksvriendelijke opbergoplossing. Welke sloten precies het beste voor je bedrijf zijn is afhankelijk van wat je als bedrijf wilt. Weet je niet precies waar je naar zoekt of heb je advies nodig? Neem contact op!

Wij kunnen je helpen met het veranderen van je lockersloten op je lockerkast.

Het is niet altijd mogelijk om alle sloten 1 op 1 te vervangen. Daarom moeten we eerst weten wat je huidige sloten zijn en aan welke nieuwe sloten je zit te denken. Als je niet weet welke sloten je nu op je lockerkast hebt of welke nieuwe sloten het best zijn voor je situatie kan je contact met onze klantenservice zodat wij je daarbij kunnen helpen.

Als we weten dat het mogelijk is om de sloten te vervangen kunnen we je een offerte sturen voor de nieuwe sloten. Daarnaast sturen we je ook een hoe je de sloten zelf kan vervangen. Als dat niet lukt of je hebt geen tijd om dit zelf te doen kunnen we altijd overleggen over een datum dat wij dit voor je doen.

Er zijn 2 verschillende manieren om een offerte aan te vragen.

  1. Op de productpagina. Als je graag een offerte wilt over een specifiek artikel kan je op de productpagina van dat artikel een offerte aanvraag naar ons opsturen. Hier graag alle specificaties zo uitgebreid mogelijk invullen zodat onze offerte zo accuraat mogelijk gemaakt kan worden. We proberen je de dag van aanvraag de offerte op te

  2. Via email. Als de offerte niet om een specifiek product gaat of je vind het fijner om de aanvraag via de mail de doen is dat ook mogelijk. Graag de aanvraag sturen naar info@lockersandmore.nl en onze binnendienst gaat zo snel mogelijk aan de slag om je offerte in orde te maken.

  1. Offerte aanvraag. Je kunt bij ons eenvoudig een offerte aanvragen via onze website of per e-mail. Laat ons weten welke producten je nodig hebt en eventuele specifieke wensen zoals aantallen of maatwerk.

  2. Opstellen offerte. Wij stellen op basis van jouw aanvraag een gedetailleerde offerte op. Hierin vind je een overzicht van het aangevraagde product of de dienst, de bijbehorende kosten, de levertijden en eventuele andere voorwaarden. We proberen deze offerte de dag van aanvraag nog naar je op te sturen.

  3. Acceptatie van de offerte. Jij beoordeelt de offerte en beslist of deze aansluit bij jouw wensen en verwachtingen. Als je akkoord gaat, geef je jouw goedkeuring schriftelijk via de email als reactie op de offerte.

  4. Orderbevestiging. Na jouw goedkeuring zetten wij de bestelling in gang en sturen wij een orderbevestiging. Deze bevestiging bevat de overeengekomen details, zoals het product, de hoeveelheden, de prijs en de leveringsdatum.

  5. Levering en facturatie. Wij leveren het bestelde product of de dienst volgens de gemaakte afspraken en sturen jou de factuur. Mits er iets misgaat of er een andere aanpassing is aan de bestelling krijg je dat tijdig te horen.

Antwoord niet gevonden? Neem contact met ons op en we helpen je graag verder!

Altijd het beste advies

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar om het beste advies te geven dat relevant is voor jouw situatie. 

Daarnaast ben je van harte welkom om onze producten te bekijken in onze showroom. Plan hiervoor een afspraak in via het contactformulier. We staan voor je klaar.